Thursday, August 24, 2017

Tawaran Harga Rendah Dari Shopee Malaysia

Selamat tengahari semua! 

So hari ni saya nak share satu berita baik, especially untuk mereka-mereka yang suka shopping online! Disebabkan mendapat sambutan hebat daripada pengguna pada tahun lepas, Shopee kini kembali menganjurkan kempen "Shopee's 9.9 Online Shopping Day" yang menawarkan ribuan produk dengan tawaran yang hebat daripada para peniaga mereka. Untuk pengetahuan anda semua, produk-produk ini akan dipromosikan menerusi Kempen Jualan Harga Terendah Shopee.



Jadi, "Shopee's 9.9 Online Shopping Day" ni bukan hanya berlangsung selama satu hari, sebaliknya ia akan berlarutan sehingga 20 hari! Menarik kan? Bermula pada 23 Ogos hinggalah ke 11 September 2017, Shopee akan menawarkan sehingga 90% diskaun daripada pelbagai jenama terkenal seperti Nestle, Watsons, Super, Unilever dan juga Seng Heng! 90% tu! Rugi kalau tak shopping sekarang!


Selain itu, para pelaggan juga akan menikmati pelbagai faedah yang menarik daripada rakan penaja bersama Shopee iaitu Petronas, KFC, Digi, 20th Century Fox dan banyak lagi! Jadi, apa tunggu lagi? Shopping sekarang kerana semua tawaran ini hanya valid selama 20 hari ini sahaja tau? Untuk lebih detail, promosi ini akan diadakan seperti berikut :

22 - 25 Ogos
Menawarkan pelbagai jenis kempen, potongan harga dan hadiah misteri setiap hari.



28 - 31 Ogos
Jualan Murah Merdeka Shopee - tawaran harga sehingga 60%.



9 - 11 September
Kemuncak kempen Shopee's 9.9 Online Shopping Day! Menawakan :
  • Best of 9.9(diskaun sehingga 90%)
  • Upsized Shocking Sale(harga terendah mengikut kategori)
  • Diskaun daripada jenama terkenal seperti Seng Heng, Nestle, Unilever, Watsons dan banyak lagi!


Apa lagi yang menarik?


  1. Pelanggan yang shopping dari 22 Ogos hingga 9 September akan menerima KFC Nugget secara percuma untuk setiap delivery.
  2.  Petronas menawarkan 3000 kad hadiah limited edition Petronas x Shopee bernilai RM50 pada harga RM45. Manakala 9000 unit lagi akan dijual di stesen Petronas pada harga RM50 disertakan dengan baucer Shopee RM5 yang akan diberi percuma dengan setiap pembelian.
  3. Untuk pembelian dari 1-4 September, anda berpeluang memenangi 2 tiket tayangan perdana filem Kingsman : The Golden Circle dari 20th Century Fox.
  4. Digi menawarkan baucer tunai bernilai RM9.90.
  5. Spin Kaw-Kaw : Spin dan menang ala ala roda impian!




Untuk maklumat lanjut berkaitan manfaat dan penjimatan khas buat pembeli dalam talian di Malaysia bagi kempen 9.9 ini, layari laman sesawang www.shopee.com.my/99 atau muat turun aplikasi Shopee secara percuma di Google Play dan App Store untuk informasi dan promosi terkini.



Terima kasih :)

No comments:

Post a Comment